سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لازم ترین دانش بر تو آن است که صلاح دینت را به تو نشان دهد و مایه تباهی اش را برایت روشن سازد . [امام علی علیه السلام]
احساس داغ

من که پشت پا زدم به هر چه هست ونیست

تا که کام او  ز  عشق خود روا کنم

لعنت خدا به من اگر بجز جفا

زین پس به عاشقان با وفا کنم

 

ای ستاره ها که همچو قطره های اشک

سر به دامن سیاه شب نهاده اید

ای ستاره ها کز آن جهان جاودان

روزنی بسوی این جهان گشاده اید

 

رفته است و مهرش از دلم نمیرود

ای ستاره ها، چه شد که او مرا نخواست؟

ای ستاره ها، ستاره ها، ستاره ها

پس دیار عاشقان جاودان کجاست؟



مهتاب ::: شنبه 87/7/13::: ساعت 11:57 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
کل بازدید :28598

>> درباره خودم <<
احساس داغ
مهتاب
دوست دارم از اشعار فروغ فرخزاد در وبلاگم استفاده کنم.امیدوارم خوشتون بیاد

>>لوگوی وبلاگ من<<
احساس داغ

>>لینک دوستان<<

>>لوگوی دوستان<<











lovely - به روز رسانی :  7:27 ع 87/12/30
عنوان آخرین نوشته : باز هم از عشق سرودی بسراییم...




>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<
سفارش تبلیغ
صبا ویژن